Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Elin Alzén - 12 januari 2010 19:15

Sitter nu på mitt rum så som jag alltid gör när jag är ledig i Rättvik. Pratade nyss med pappa och vi ska se till å få igång bilen på måndag! Längtar verkligen tills jag kan ut och åka med den igen, så att de inte känns som om jag är fast i Rättvik för alltid... 

Och vad gör man inte då bilen inte fungerar om inte tar en promenad i kylan för att lämna tillbaka en bok på bilioteket och sen fixa lite saker med Natali, så jag känner mig duktig efter dagens motion :)

Under tiden jag väntar på att de ska bli måndag så funderar jag på om jag ska ta och åka till Västerås snart igen, för de skulle vara skönt att åka bort ett par dagar...

Jag vet att 20 dag knut är imorgon men jag stod inte ut med att behöva vänta längre på att slänga ut julen... Lr ja jag vek fint ihop mina julgardiner och la in dom i garderoben tsm med adventsljusstaken. Dock vart mitt rum alldeles för mörkt nu så då blir de väl snart dags för att inhandla en Ikea- lampa att ställa i de tomma hörnet (:

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards