Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Elin Alzén - 13 januari 2010 22:38

Ja då har jag äntligen varit på min första julgransplundring, eller ja i alla fall som jag minns. Vi volontärer: Adam, Mirre, Malin och jag plus Kekke, Nicklas, Johan, Fidelia och lille Alexander och ja självklart hela familjen Rosén: Ulf, Anneli, Ilenna, David och så Erica. Johan kom hem senare. Vi började med att dansa kring granen och sen åt vi lite middag i form av matpaj, vilket var jättegott! Efter maten hade vi lite musiktävlingar vilket jag endast kunde en låt och artist: Magnus Uggla ^^ och vad han hade för roll i filmen ”G som i Gemenskap”. Sen så blev de lite kaffe och kakor (och jag som slutat äta sötsaker, får fortsätta med de imorgon) för att sedan leta rollokolor i deras kök... Jag har nog aldrig rotat så mycket hos någon tidigare som jag gjorde idag, kolorna låg verkligen överallt, i lampor, medicinburkar, glas, brödrosten, i blommorna osv. Var i alla fall jätteroligt att rota och se vad man kunde finna. Så om man vill ha kolor så vet ni var jag bor (:


Jag har även funderingar på att göra om lite i mitt rum och få de till å bli lite trevligare och lite mera utrymme så att de inte liknar ett pavve-rum 24/7.. jag vill känna att de är som jag vill ha de, men jag vet inte om jag kommer att lyckas så bra med de, men de visar väl sig när jag väl tar tag i saken och fixar lite. Kanske ska göra de i samband med att jag tar fram Egon och sugar av rummet (Egon=Dammsugare) (:

Av Elin Alzén - 13 januari 2010 14:52

Fick veta att jag är både söt, snygg och het utav en kompis igår faktiskt och de jag inte kan förstå är hur man får de att gå ihop :O Kan man verkligen vara allt de där samtidigt?

Inser att det finns personer jag knappt träffat som tjatar om att vi ska ses och sen övergår de i att snacka om att vi ska fika ihop och nu har de slutat i att han vill festa ihop med mig.. Vart kommer detta att sluta? (:

Nu har jag även kommit underfund med att jag vill tre saker den närmaste tiden och de är

  1. Få igång min bil (Får de på måndag om ingenting konstigt har hänt)
  2. Ta en fika men glatt och galet folk som uppskattar mig för den jag är
  3. Åka bort ett tag

Och allt detta hade jag faktiskt tänkt lyckas med!

Fick lite sovmorgon idag i och med att vi flyttade volontärssamlingen till senare på kvällen då vi ska slänga ut julen hemma hos familjen Rosén (:
Man kunde väl inte tro på att vi hade sovmorgon i och med att alla volontärerna klev upp till frukosten. Dessutom kom vi i samlad trupp vilket inte händer alltför ofta.

Så det blev en lugn dag på kontoret med mycket ovanligt lite häng i matsalen

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards