Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Elin Alzén - 15 januari 2010 10:16

God morgon alla glada!

Nu sitter jag i Leksand och har inte speciellt mycket för mig. Pappa kom och hjälpte mig med bilen igår så nu går hon som en klocka igen! Vilket gör mig oerhört glad för då behöver jag inte känna att jag "sitter" fast när jag är hemma i Rättvik. Dessutom behöver folk inte klaga över den heller.


Nu håller ju Rättvik på att bli ganska tråkigt pga att dom jag umgås med flyttar, Natali ska ju till Sthlm och Sofia rycker in i lumpen på måndag...

Detär många tankar som snurrar när de gäller arbete och sånt... Snart så måste jag söka högskolor och jag MÅSTE fixa ett riktigt sommarjobb! Annars vet jag inte hur jag ska klara mig då jag flyttar.


Nu har halva januari gått och de säger väl bara sagt smack och så är februari här... Jag börjar fundera på vad de är som gör att tiden går så fort och de enda jag kan komma fram till är att de är för att man har någonting att göra... Men för min del spelar de ingen roll om de går fort nu iom att jag längtar till våren och sommaren så jag slipper kylan.


Det bästa med vintern i Dalarna är att de känns som om man bor i ett julkort när snön ligger vit på trädoch mark. De är faktiskt oerhört vackert ute då.


Nej nu ska jag se vad man ska hitta på att göra idag innan jag åker tillbaka till Rättvik för att jobba. (:

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards