Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Elin Alzén - 16 januari 2010 23:45

Äntligen är dagen över...

Ibland så har jag världens bästa jobb, typ som denna helg! Frösåkers församling är här och dom är verkligen helmysiga. Man kände verkligen att man fick ett gott bemötande av alla. Sen har vi ju även tre helt underbara helgare som är här i helgen. Idag gjorde Natali sin sista dag på jobbet innan hon flyttar till Sthlm för att plugga i fyra månader, och Sofia har ju också slutat, men de beror på att hon rycker in i lumpen på måndag... Så nu är de inte så många kvar som jag kan ha trevligt med i köket, lr ja sånna som jag kan gå ut med.. De är väl bara Anna och Michaela kvar nu... Men de är inte så bara de heller.  (:


Haha de här blir nog de kortaste inlägget hittills men de kan ju bero på att jag precis har slutat jobba och ska slänga mig ner i sängen för att sova.. klockan är ju ändå halv ett och man ska ju snart upp igen för att fixa resten. Men de blir å sova imorn eftermiddag för att kunna ladda inför en ny arbetsvecka :) Natti natt

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards