Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Elin Alzén - 18 januari 2010 14:00

Hej hopp... Då sitter jag på mitt rum igen.

Det är Måndag och jag är ledig... Vad ska man hitta på? Ska väl ta fram snabeldraken Egon och göra så att dammråttorna försvinner igen. Och sen då?

Måndagarna är de segaste dagen på hela veckan...


Igår åkte iaf min grupp hem. Lite trist ioma de var så härliga... Jag har nog aldrig fungerat så bra ihop med en grupp tidigare, dessutom fick jag så mycket beröm ifrån alla och dom tyckte att ajg var så trevlig och att jag skötte om dom så bra! (: Är dom nöjda så är jag nöjd


Bestämde iaf idag att jag ska åka till Västerås och hälsa på, på söndag till tisdag.. Ska bli skönt att få komma bort ifrån gården och få tänka på annat. Ska kanske ut med en kompis till helgen också men de är inte helt säkert ännu. (:


Ja! Nu lär jag skynda mig att fixa städningen för Viola kommer hit snart.. vill inte att de ska vara skitigt då jag får besök! skynda skynda...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards