Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Elin Alzén - 20 januari 2010 18:45

 

Jag känner mig ganska duktig för en gångs skull. Jag började deagen med en rejäl dos tro på morgonbönen och sen efter frukosten åkte vi iväg och simmade. Jag och Gisela nöjde oss med att simma 750 meter medans Malin var duktig att simma 1000 meter. Mirre badade bubbelpool och Adam satt och läste bok. Jag höll nästan på att somna i bubbelpoolen vilket inte var så bra, men oerhört skönt var de iaf. Så nu ser jag verkligen fram emot fredagens tur till simmhallen så får jag känna mig duktig fler gånger!


Just nu sitter jag och ser fram emot mars månad så man får börja tänka mer på sig själv och livet efter stiftsgården. För då öppnar Studera.nu portarna till ansökan om högskola! Jag ser faktiskt fram emot att börja plugga igen och sen bli någonting när man är klar. Vad är jag nu? En industrinisse som jobbar åt kyrkan. Fast de är inte så tokigt de heller om jag ska vara ärlig. Dock räcker 10 månader utmärkt.


Jag sitter även och försöker söka arbete till sommaren. Jag har tre veckor om jag vill men jag är fortfarande osäker med tanke på att jag knappt får någon lön då. och att tjäna pengar under sommaren är någonting jag måste om jag ska fortsätta plugga.


Nej snart så åker jag och far och kanske Sara? till Grycksbo och tittar på Grycksbo revýn! Jag ser verkligen jättemycket fram emot de. Jag har aldrig varit på en sån revý tidigare så de ska bli både kul och spännande :) men de är ett kort tag kvar...


Tyckte att de var på tiden att jag la upp en bild i bloggen också.. Har dessutom funderingar på att färga håret ljusare lr göra ljusa slingor :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards