Alla inlägg den 30 januari 2010

Av Elin Alzén - 30 januari 2010 17:09

Nu har jag lite ledigt mellan arbetspassen och mattiderna så då tänkte jag skrive lite...

Min far och syster var nyss här och skulle hjälpa mig att få igång min bil! Men de misslyckades. J'vla Rättvik å vara så svinit kallt. Jag önskar att de kunde vara vår och att allt gick som jag ville. Pappa ska komma ner imorgon och då ska vi får igång bilen så att jag kan åka till Falun och hälsa på en sväng. 


Jag börjar dessutom bli trött på vänner som jag trodde jag hade. Vart har dom tagit vägen? Har inte pratat med Andreas sen jag åkte hem från Västerås och vad beror de på? Gjorde jag någonting fel när jag var där? Eller har han tröttnat på mig och inte vill någonting längre? Kommer detta sluta på samma sätt som med Jimmy, en nära kontakt/vän och sen bara dö ut och sedan inte vilja ha med mig att göra? Många bra frågor men inga svar.


Nu ska jag snart iväg och äta middag och de blir tacos! Ibland är de bra med en massa ungdomar på gården. (:

Nu har vi ju bla bandykillar (P17) från Sverige, Norge och Finland som är här på Nordiska mästerskapen, och sen har vi en stor konfirmandgrupp från Önsta i Västerås. Riktigt trevliga ungdomar allihop!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards