Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Elin Alzén - 2 februari 2010 19:52

Så nu sitter man här igen...

Nu vet jag iaf när min bil ska få sig en undersökning vilket är nästa onsdag och fram tills dess får jag försöka klara mig utan bil, vilket kan bli lite svårt. Iof sig så kommer jag jobba hur mycket som hellst tills nästa onsdag så jag borde ju klara mig ändå. Jag, Far och Jimmy var och  hämtade min bil i Rättvik igår och vi fick igång den ganska fort så de går iaf att köra med den. Men snart ska den vara felfri iom att vi inte tror att de är något stort fel. Kan vara en kabel till fläktsystemet som har brunnit av.

Nu snart ska jag åka och hälsa på en kompis och se på film och snäll som Jimmen är så lånar han ut sin bil så att jag slipper köra pappa monster till Volvo (:


Imorgon tar jag och de andra tre volontärerna och åker till Malung och hälsasr på Lennart och hans konfirmander! Ska bli rätt kul. Får sova lite på bussen imorn. Sen åker vi tillbaka till Rättvik på torsdag. Å sen blir de mycket arbete att göra!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards