Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Elin Alzén - 7 februari 2010 13:05

Så har ännu ett läger åkte hem från gården och denna gång var det söta små JUMare (juniorer). Dom är runt 11-13 år och helt underbara. Jag hittade genast några barn som tyckte om mig! Iofs så är dom från min hemförsamling och de säger ju allt. Var roligt att få träffa Elisabeth Holm på gården under tiden jag arbetar och inte bara genom våra möten och fikastunder.

En tjej från JUM har listat de tio snyggaste kändistjejerna och jag skriver de tre snyggaste här:  

1     Kiera Knightley
2     Elin Alzén
3     Jennifer Lopez

Jag känner mig ganska hedrad

Jag, far och Sara var på Grycksborevyn igår men jag var lite besviken på den för jag trodde att den skulle vara hur kul som helst. Men man får inte klaga. Dom gjorde sitt och de var bra!

Nu ska jag sova lite innan nästa gäng kommer hit, vilket är till middag redan, och som jag mår nu skulle jag knappast klara tre dagar med konfirmander så därför ska jag sova ett par timma så att jag är fitt i huvudet för å börja arbeta igen.. Har en morgonbön att skriva och som vanligt vet jag inte alls vad jag ska prata om :/

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards