Alla inlägg den 9 februari 2010

:)

Av Elin Alzén - 9 februari 2010 20:00

Har nu insett att de min bil verkligen behöver är ett nytt batteri och lite mera kärlek för att den ska fungera.. Jag har nu varit utan bil i hopp om att den skulle in på verksta men min far kom på felet och nu är batteriet laddat så att jag kan komma iväg till Falun imorgon för att hälsa på lite. Ska åka iväg till Borlänge en sväng någon dag och köpa ett nytt batteri till min lille bil. Då borde den väl bli nöjd och vilja gå.


Nu idag har jag avslutat vårat Temaläger tillsammans med Adam, Anneli och Johan (Grattis Johan). Jag har märkt vilka humörsvängningar jag fått inder dessa dagar men de beror på att jag fortfarande sover förlite på nätterna och att jag knappt hinner andas mellan uppgifterna. Jag hade morgonbön i morse och jag var faktiskt ganska nöjd för en gångs skull.


Nej nu blir de fika och sen blir de filmmys framför Wallander, och jag hoppas verkligen att jag inte kommer somna!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards