Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Elin Alzén - 15 februari 2010 23:15

Då var man tillbaka i Rättvik efter en lång ledighet i Falun. Tänkte att jag skulle träffa massor av vänner denna gång men dock vart de bara en, Johan Wernberg. Det var oerhört roligt att träffa honom igen efter sisådär 8 månader. Sen blev man typ "barnvakt" åt Therese och då åkte vi till Kupolen och handlade och spanade in de som fanns. Har även varit på Dollar flera gånger och Biltema. Var ju tvungen att köpa ett nytt batteri till bilen så nu är man typ fattig :/ Men fick typ halva utav Lotta. "Köpte" också ett par nya stövlar som jag ska få nästa gång jag åker till Aspeboda.

Fick veta utav far idag att syrran har legat inne på sjukhuset pga njursten och de låter inte alltför trevligt..

Pratade också med en Samuel som sitter i valutskottet i Svenska kyrkans ungas styrelse om att jag skulle vilja in i styrelsen. Får försöka åka på DÅM ihopp om att jag kommer med :)


Idag åkte jag och träffade bästaste lillasyster och det var oerhört skönt att få träffa henne igen, var ju iaf två månader sen. Det enda hon pratade om hela kvällen var mobiler, mode och killar. Var väldigt kul att lyssna på henne. Vi kom in på att prata lite om mor och morbror också men de var ytterst lite.


Nu stängdes visst min radio av sig så då är de dags att sova.

Så jag säger väl Godnatt då! :)

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards