Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Elin Alzén - 22 februari 2010 13:15

Hej hopp då råkade jag visst landa framför datorn ett och ett halvt dygn tidigare än räknat.. Kanske beror de på att de inte finns så mycket att göra när man är själv eller så beror de på någonting helt annat...

Sitter hemma hos Andreas och gör typ ingenting, eller jo jag gör massor.. Jag "tittar" på os (sitter i köket och tv står på för fullt inne i rummet intill) jag uppdaterar denna blogg, läser sagor (på engelska!) vad har de nu tagit åt mig?! samt att jag kikar på bilder från årets Sala Open. Jag hamnade visst på bild också fast ajg bara var där lite snabbt och spontant att alla började undra vad sjutton jag gjorde där.

Kanske ska ta allt från början...


På torsdag kväll så satte jag mig på tåget till Västerås för att hälsa på Andreas.


På fredag förmidda/middag lr vad de var när vi väl vaknade så började vi fundera på om vi skulle åka till Sala eller inte och de slutade med att vi åkte dit, vi lånade Andreas föräldrars (monster) volvo och åkte iväg. Och så många man träffade där då! typ Linnea B, Viktor B, Elin E, Becca L, Per E, Marcus L, Marcus A, Linus A, Marika s, Sannaklara, Oscar M, David S, Helena H, Niklas C, Robin P, Amanda L, Elin D, Choffe, Nils S, och en massa fler! Sjukt trevligt var de iaf och nya människor man hann lära känna på noll tid typ.








På lördag så skulle vi lämna tillbaka bilen och de slutade med att jag fick gå in och handla potatis till Andreas mor för att vi sedan skulle åka hem till hans föräldrar och äta mat! Fick även träffa lille Kevin Andreas pratar om så mycket om, snacka om att vissa ungar är söta! Tog en promenad tillbaka hem till Andreas sen och de var SVINkallt ute.


På söndag, alltså igår så var vi iväg till Tomasgården och gick på teckenandakt och då träffade vi på Ella Grönberg och Ellen Hedin och Pontus, vilket var väldigt trevligt! Spännande de här med teckenspråk! På kvällen sen tog vi bussen till jag vet inte vad, kanske de var Vallby, jag viet inte riktigt för att Andreas skulle spela innebandy (plastfäktning) med sina frikyrkovänner. Dom var väldigt trevliga kan jag lova och alla undrade varför jag inte ville va med och spela... Träffade även på Robert Jonsson och han började direkt fråga om gården och om min käre kollega sköter sig på gården... Aja när allt var slut så skulle vi ta bussen tillbaka till stan och under tiden vi väntade känndes de typ som om man frös ihjäl pga denna irriterande kyla!


På måndag, alltså idag, blir de att göra ingenting ioma han jobbar.


På tisdag, alltså imorn blir de att träffa Dennis och ev Niklas för att senare på kvällen, om nu tågen går som de ska!, åka hem igen för att börja jobba på onsdag. Får se om de blir till att sova i Leksand imorn eller om jag åker hela vägen till Rättvik.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards