Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Elin Alzén - 28 februari 2010 23:20

Då har man gjort dag två på luben. Började med att man fick hålla i samarbetsbana med halva lubgruppen vilket var trevligt.. Kul att se hur folk lyckas lösa problem på lättast sätt. Sen har jag fått köra lite bil till och från stationen. Körde ner Andreas för att sedan plocka upp Petter. Han höll i ett väldigt intressant föreläsning om svenska kyrkan unga och engagemang inom kyrkan.. Fick veta utav honom att han ser mig som tjejen som är väldigt engagerad i sin hemförsamling (har dock ingen längre) och som blir tillfrågad att åka på viktiga möten för stiftet... Det blev en väldigt trevlig och lärorikt samtal vi hade.


Jag höll min aftonbön på kvällen där jag läste en saga om Wemmickar som ger stjärnor och prickar till varandra och tanken med själva bönen var att alla ska inse att dom är älskade och spännande, därför hade jag tryckt upp en knapp som de står ÄLSKAD på och som ska vandra runt under denna lubvecka och mitt mål ar att alla ska känna sig sedda och att dom betyder någonting! Så mitt budskap med allt är att ni ska veta att ni är älskade!


Dagens citat: Jo men de är kul när de e roligt

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards