Alla inlägg den 1 april 2010

Av Elin Alzén - 1 april 2010 23:15

Jag gick in på mitt rum med en massa blandade känslor efter en halvtimmes promenad..


Jag fick tidigare idag min klänning jag hade beställt till Marias bröllop men när jag prövade den var jag inte alls nöjd! Jag trodde jag hade allting klart men ikke denna gång heller. Så nu är jag på jakt efter en ny klänning :( Tycker inte om att leta! Jag hade hittat en ny snygg klänning som hade varit perfekt för ändamålet men då fattades de visst en sak på den.. Axelband.. Men men..


Jag var med om en helt fantastisk mässa i kapellet idag. De är dagen då vi klär av kapellet dess saker så nu står ett kalt och tråkigt kapell kvar med ett altare utan grejer på..


Jag gjorde också min sista dag som P1 konfirmanders värd och de känns tråkigt för de är en helt fantastisk grupp ungdomar. Jag har inte varit med om att dom kan vara såhär olika men ändå komma överens på ett helt fantastiskt vis.


<3

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards