Alla inlägg den 3 april 2010

Av Elin Alzén - 3 april 2010 09:15

Nu har de gått nio månader sen du gick in i nästa värld. Ibland känns de som att de hände igår men ibland känns de också som om de var evigheter sen. Jag saknar dig någonting otroligt mycket. Vissa gånger när jag är i Borlänge tänker jag spontant att jag ska åka och hälsa på dig men sen går de upp ett ljus i mitt huvud och jag blir ledsen istället. För mig kommer du alltid att finnas i den där lägenheten.

Jag tittar på dig varje dag för du finns med mig överallt. Du sitter på min anslagstavla men jag ska rama in dig istället. Sätta dig i en fin ram.


Det är påskafton idag och de kommer vara första påsken utan dig. Jag kan inte skicka ett sms till dig utan jag får tända ett ljus innan jag åker vidare. Jag saknar dig så oerhört mycket!

Du finns i mitt hjärta vart jag än går och jag älskar dig oerhört mycket.

Du lever inom mig mor! <3


   



Fan, vad ska jag ta mig till
Framtiden närmar sig
Jag vet inte vad jag vill
Eller hur jag ska klara mig
Jag önskar att jag kunde se
Vad jag är om 10 år
Kunde veta om jag skulle le
Eller om jag kanske skulle spara mig en heldel sår

Jag tar ett djupt andetag
Jag andas in och slappnar av
Att det kan vara så svårt att vara 20år

Magnus Weideskog - 20 år

Av Elin Alzén - 3 april 2010 00:17

Sitter här i mitt rum i Rättvik och kan inte sova. Det snurrar tusen tankar i mitt huvud och jag kan inte få någon ordning på en enda. Ibland, ganska ofta, önskar jag att jag kunde sluta tänka. Allt vad jag tänker på betyder så oerhört mycket för mig och det är väl därför jag inte kan sluta tänka..


Om ca nio timmar åker jag bort från Rättvik och Siljansregionen för att spendera en hel vecka uppe i Tänndalen. Där hoppas jag att jag kan ordna upp en del av allting som gör mig ledsen och förvirrad..


Så nu ska jag försöka tänka lite så att jag kan få sova denna natt för de är vad jag behöver om jag sedan ska tillbringa en vecka i en liten stuga tillsammans med fem andra..

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards