Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Elin Alzén - 3 maj 2010 19:50

   En väldigt spännande helg de varit med tanke på resan till sthlm. Fick ju köra ner fyra grabbar som skulle åka på kryssning till Tallin och själv skulle jag ner på möhippa för syrran. Men att de skulle ta SJU timmar ner hade jag aldrig räknat med!! 


Vi, (Maria, Sara, Trulsa, Anna och jag) hade de väldigt mysigt ute på våran fyratimmars kryssning som avslutades med att vi åkte hem till henne på kvällen för att äta paj som Daniel gjort. Jag prövade öven klänningen till bröllopet men de visade ig att den var för liten :( Men jag hoppas på att allt kommer lösa sig!



På söndagen skulle vi åka hem så de var bara att packa bilen med alla Marias saker till bröllopet och sen röra sig mot hamen för att hämta upp grabbarna som råkade ha med sig väldigt mycket öl som dom skulle få plats med.. Men efter mycket om och men så fick vi in allt och kunde åka vidare mot Dalarna men jag lyckades åka lite fel och vi hamnade i Vallentuna där vi skulle kika på ett av mina hjul och de visade sig att jag hade punktering!! Men de var snabbt bytt och vi kunde åka vidare.. Fem timmar senare landade vi i Leksand där pappa hade satt igång grillen så de blev en god avslutning på en trevlig helg..


Var och jobbade på Päras idag, men blev hemskickad vid elva utav Sola men när jag hade åkt iväg så ringde han upp och ville att jag skulle jobba ett par timmar till.. De blev ju lite mera lön och sen fick man ju trevligt sällskap utav Timmy och Erika då vi plockade bullar.

Åkte sen hem efter de och hämtade pappa och Daniel för att sedan åka till Blge för att kika på lite inför bröllopet åt Daniel. Vi hittade en skjorta och ett par skor till honom :) Efter de åkte vi hem igen och jag körde vidare till Tällberg för att lämna av Daniel på planen innan jag åkte hem..

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards