Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Elin Alzén - 24 maj 2010 19:22

   Nu när syrrans bröllop är över så är de väl bara att blicka framåt nästa stora händelse.

På lördag åker jag och Nicklas till Västerås för att gå på middag hos Biskop Thomas Söderberg.

Men innan vi åker dit blir de att vara med på vigseln av vår vaktmästare Lotta då hon gifter sig med sin Sofia.


De ska bli väldigt skönt att få en ledig helg nu när jag jobbar så pass mycket. För nu hinner man inte återhämta sig innan man ska vara på nästa ställe.

Jag kommer nu tillbringa två veckor i Leksand hemma hos far från och med måndag nästa vecka i hopp om att få några dagar på bageriet.

Jag har i alla fall bestämt mig för att göra klart mitt år i Rättvik och fortsätta jobba extra på Päras hembageri. Kommer bli mycket där nu om jag tror rätt med tanke på att både Lina och Timmy har slutat..


En sak är väldigt skönt nu är att sommaren har kommit hit nu och att jag tillbringar fler timmar utomhus än vad jag brukar göra.


Men nu blir de nog sova så att jag orkar med morgondagens arbete.



Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards