Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Elin Alzén - 21 juni 2010 19:30

Ja då har alla mina barn åkt hem igen och de blev genast tomt. Saknar att ha en anledning att få skrika lite på barnen då jag behöver de och de finns tillfälle för de. Ibland känner jag mig lite smått elak men ibland är jag bara bäst. Jag saknar genast mina små pigor och drängar. Alla var så totalt olika, men ack så fina tillsammans! Joanna och Ida Svärd var upp och hälsade på ett par dagar och de var också helt fantastiskt.

Haha vi hade då en galet bra avslut med att folk terrade mig så jag började skratta som en idiot och de gick verkligen inte att få mig att sluta. Jag skrattade så mycket att krokodiltårarna sprutade..


  

Nu håller jag på att försöka packa de jag ska ha med mig på våran volontärresa som vi beger oss ut på imorgon men sjukt svårt de kan vara att bestämma sig vad man ska ha med sig även om chefen har gett oss en kort packlista över de man behöver. De ska bli väldigt spännande att se vad vi kommer ut på för äventyr. Vi börjar dagen med frukost på Annelis veranda iaf sen får dom leda oss vidare under dagen!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards