Alla inlägg under juni 2010

Av Elin Alzén - 10 juni 2010 20:30

Har nu kommit tillbaka till Rättvik för att landa inför imorgon då de är dags att börja arbeta lite igen. Men hela min kropp skriker "oro" men jag vet inte varför. Iofs så har jag varit orolig hela dagen och de är väl de som gör att jag mår som jag mår. Men vad har jag att vara orolig över? Enligt mig är de absolut ingenting..


Fick ett samtal när jag var i Leksand utav chefen från bageriet där han undrade om jag över huvud taget ville jobba kvar. Jag har ju aldrig ens nämnt nåt om att sluta. Är han orolig över att jag var hemma och var "sjuk" när jag verkligen var sjuk tro? Snart åker han till Spanien och de kanske inte blir så många virriga sasmtal från honom..


Var till Borlänge igår med Ann-Sofie och de slutade med att jag hade ett par nya skor, två klänningar och lite krimskrams med mig hem..

Träffade även på lillasyster på Kupolen och de var roligt. Hon var så fin i sina skolavslutningskläder :) 


Nu blir de väl att ta itu med min ensamhet och ta en promenad ner på samhället för att köpa en soppa eller nåt :)

Sen blir de att drömma sig vidare..

<3

Av Elin Alzén - 8 juni 2010 14:37

Många gånger detta år har jag önskat att jag kunde bli riktigt dålig så jag kan slippa vara smått förkyld i evigheter och nu när jag väl är sjuk så är de bara så sjukt jobbigt.. Varför ska man klaga för hela tiden?


Jag och grannen var och testade på att dansa Zumba i söndags och sjukt kul hade vi de. De var en perfekt avslutning på dagen med tanke på hur mycket man tog ut sig :) De var bara hem och äta och sen krypa ner under täcket för att sova..


Var till Lager en kort sväng idag tillsammans med Nathalie och de var väldigt trevligt även om de var jobbigt men man måste plåga sig ibland också.. Fick iaf en tröja och ett par skor med mig hem.. Nu ska jag krypa ner i sängen en stund innan man börjar fundera ut vad man ska äta idag..

Av Elin Alzén - 3 juni 2010 15:23

Blev en sväng till Falun igår då min bror gjorde illa sig lite lätt i fingret...


Nu är man äntligen ledig i hela två dagar innan man ska fortsätta jobba på Päras vilket jag har gjort hela denna vecka. Men snacka om att vi har trevligt på jobber då vi hela tiden drar under bältet - skämt :) Blir till att fortsätta att jobba på bageriet den kommande veckan för att sedan på torsdag åka till Rättvik för att inleda försommarperioden! Sista veckorna nu...


Var ju hos Biskopen i Lördags och de var mycket trevligt då de var en hel del människor där som man kände igen från tidigare stora lägerhelger inom kyrkan och de bästa med hela middagen var just middagen! Sjukt gott var de.. Efter middagen tog vi en sväng förbi hemma hos Amanda för att umgås lite lätt.. Och sen hem till Bohm för att sova.

Dagen efter hämtade Nicklas mig hemma hos Bohm för att vi skulle åka hem till Dalarna igen och när vi kom till Falun så släppte jag av Nicklas för att sedan ta en kort tur till Aspeboda och efter de åka in till stan för att rätt spontant träffa Jesper, Johan och Christian! Var väldigt länge sen man träffade dom..

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards