Alla inlägg den 24 september 2010

Av Elin Alzén - 24 september 2010 11:42

Jag är glad över att de finns några få personer jag kan vända mig till här i Eskilstuna då jag behöver de och jag hoppas också att ni känner att ni kan göra desamma mot mig..


Idag blir de en tur med Charlotte och Diana till Tuna Park för att spana in va man kan behöva nu när hösten börja komma. De ska bli trevligt att komma ut lite nu när jag inte klarar av att vara hemma i lägenheten.. 

Sent ikväll kommer min finaste vän upp från Halmstad och jag ska åka och hämta henne i Västerås för att de inte går några bussar eller tåg till Tunnan men men.. 

Tur att man har vänner som ställer upp så fort man behöver dom :) <3

Av Elin Alzén - 24 september 2010 11:35

De var igår kaoset inom mig bröt ut och de är nu jag inser vilket misstag jag gjorde då jag lät dig bo hos mig. Jag är glad över att ha fått reda på sanningen om vad jag spelar för roll i ditt liv. Svaret jag fick var ingenting när jag frågade vad du fick ut av att vara med mig. Du är någonting jag inte vill ha med att göra och jag vill inte se dig i min lägenhet igen. De har varit dålig stämning i många dagar och jag har irriterat på mig ända sen den dagen då jag insåg vad du gick för.. men men just nu är du inte ens värd att kallas vid namn. Jag är så oerhört glad över att Erica inte är som dig trots att ni är syskon..

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards