Alla inlägg den 25 september 2010

Av Elin Alzén - 25 september 2010 22:12

Jag börjar känna mig gladare och inser att mitt förra inlägg som var riktat till kapten inte var speciellt trevligt men de var så jag kände mig då. Jag är fortfarande inte alltför glad över de som hänt och de gör väldigt ont i mig att veta att jag har förlotat en bra vän och min trygghet i Eskilstuna.


Erica är ett väldigt stort stöd för mig nu och jag är väldigt glad över att hon kom upp till mig i helgen. Har saknat min flicka rätt mycket sen vi dela på oss för fyra veckor sen.


Idag åkte vi till IKEA i Västerås för att handla lite mer till lägenheten men efter vägen fick vi fylla på olja och kylarvätska i bilen för att de var rätt tomt >.< men men sånt man får ta om man lånar ut bilen till kapten och knappt ser den förräns man "kastar" ut honom..


Jag fick en lampa, duschstång och en massa galgar, glödlampor, grendosor och en kastrull, och en spegel så snart har jag en helkroppsspegel :)

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards