Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Elin Alzén - 8 oktober 2010 01:06

De har väl knappt ungått någon att jag har börjat träna. Jag har börjat spela fotboll i IF Verdandis damlag och än så länge trivs jag väldigt bra med de. Jag har blåmäken och träningsvärk i hela kroppen så de lär ha varit en riktigt bra träning :)


Äntligen är man klar med skolans dryga ämne ritteknik. Trots att jag inte är så väldigt bra på de så tyckte jag att de var riktigt roligt vissa stunder.


Idag har jag tagit de rätt lugnt i skolan. De var visst dags att hämta ut ovven så jag ska väl sitta och sy lite till den imorgon.

Jag Robin och hans flickvän tog en tur till IKEA och Västerås. Jag råkade ju köpa upp mig på lite fler lampor och en till spegel så nu är snartmig lägenhet som jag vill ha den :D

Fattas nu bara en rullgardin, gardinstång och gardiner i sovrummet och sen kan man flytta in där på heltid :) Lite mattor skulle onte heller sitte fel och ett skrivbord att ställa datorn på sen så kommer jag leva lyckligt i min lägenhet :)


Vi var även och tittade på en 3D biofilm där i Västerås och den var trevlig förrutom att jag inte riktigt hände med i allt som hände, var nån zombifilm och jag brukar inte titta på sånt men de är allt bra häftigt med 3D effekterna..


men tar man allt lite då och då ser allt ut som de löser sig :)


Nej nu ska jag sova igen några förlorade nattetimmar då jag bara sov 40 minuter natten tills idag så :P

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards