Alla inlägg den 18 december 2010

Av Elin Alzén - 18 december 2010 01:42

Hårfärg: blont i olika nyanser
Ögonfärg: blå

Längd: 164 cm enligt passet
Studerar: innovation och produktdesign på Mdh
Favoritklädesplagg: leggins och nåt till

Har alltid med mig i väskan: nycklar och mobilen, plånboken
Dricker jag läsk dricker jag: Coca-Cola
Tatueringar, piercings:Inget av de
Imorgon kommer jag: köpa julklappar och gå på knytis med klassen
I sommar kommer jag klä mig i: oj, det är långt kvar dit men det blir väl i shorts.
Jag är född: 13 november 

Om jag fick byta klädstil med någon tv-roll skulle det vara: bra fråga
Min all time favoritparfym är: Cool Ice
Nu ska jag: sova så man orkar med morgondagen
Kändis jag på något mystiskt sätt alltid läser om: Ingen..
Höger eller vänsterhänt: jag är självklart högerhänt
Humör just nu: Tröttsam
Sport jag håller på med: Fotboll

Favoritgodis: choklad
Nåt jag absolut inte äter: jordgubbar, böner och fisk
Kläder just nu: öhm, linne och underkläder
Musik just nu: 
Va sa du senast: vi ses väl imorn?
Sommarplaner: jobba, sola, bada
Fisk eller badkruka: fisk
Hur många kuddar: 4 st

Tror du på mirakel: det gör jag
Bio eller promenad: En mysig promenad
Favoritväder: varmt med mycket sol
Det här är jag bra på: prata

Tre saker att ta med på en öde ö: en filt, en bikini och en god vän.
Morgon eller nattmänniska: Inget dera

Spara eller slösa: Helst spara men jag slösar nog mera. 
Vad är viktigast för dig: Familjen 
Singel eller tillsammans: Singel 
Hur är din drömkille: snäll, omtänksam, vet vad han vill med livet och gör så att det händer. Kärleksfull och kan göra allt för den han älskar. 
Finns det liv på andra planeter: Kanske
Hur många barn vill du ha: två
Är du kittlig: Jo, tyvärr så är jag de överallt

Snarkar du: bara när jag är förkyld
Stjärntecken: skorpion
Rädd för insekter: beror på vilka
Äckligaste djuret: spindlar och ormar
Chips, morötter eller godis: chips med dipp är ju absolut godast men där funkar även morötter.
Pizza eller hamburgare: Pizza kan vara väldigt gott ibland.

Skriver du dagbok: Inte längre har ju bloggen
Stökigt eller välstädat: Välstädat!
Gungar du på stolen: Nej
Skulle du kunna hoppa Bungyjump: är höjdrädd
Vilken hand håller du gaffeln i: Höger
Hur många syskon har du: 4, tre äldre och en yngre   

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards