Alla inlägg den 20 december 2010

Av Elin Alzén - 20 december 2010 23:57

Nu sitter jag här igen och dagarna närmar sig jul. På torsdag plockar pappa upp mig i Västerås för att sedan åka vidare till syskonen i Bålsta/Sthlm. Vilket ska bli riktigt trevligt! Jag längtar. Dessutom har jag i princip alla julklappar klara, ska åka och fixa grisens imorgon efter att jag har fikat med Maria på stan.


I lördags sprang jag och Madde runt och j

agade julklappar och köpte till alla utom grisen och Wilda. Efter de så gick vi till Vakteln för att ha lite jukknytis tillsammans med klassen och de blev väldigt lyckat! Efter knytisen så gick vi på eftersläppet på olles för att svänga lite på fötterna. När de började nalkas stängning så fick jag, Isak och Johannes valla hem Alle så att han överlevde natten hemma hos sig istället för i en snödriva. Men efter en bra promenad så somnade ajg gott på soffan. 


Igår så tog jag en promenad ner på stan för att ta bilen och åka hem till Charlotte för att ha lite julmys och dricka glögg och äta pepparkakor och klä hennes julgran! Den blev jättefin. Efter en heldag hos henne så kom jag i säng vid halv ett på natten. 


Idag har jag inte gjort så mycket. Var iväg och sa upp min lägenhet och nu hoppas jag på att jag ska hitta en ny bostad före första april. :)

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards