Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Elin Alzén - 20 januari 2011 23:19

Ja då var man en av några i ett spelarråd. Känns bra att ha en roll i de hela för att jag ska kunna peppa mig själv till att träna och ge järnet inom fotbollen! Dessutom kändes de som att jag har en viktig roll då tränaren säger att han vill ha mig tillbaka så fort som möjligt och att jag måste träna armar och bröst/rygg då jag inte kan springa än mindre gå längre sträckor för att jag inte ska bli för otränad tills jag är tillbaka. 


När pengarna kommer så blir de till att bli av med alla på en gång men ska iaf prioritera att gå till en sjukgymnast och hoppas på att han/hon ger mig en ny dom på foten eller ett träningsprogram så jag klarar av att komma tillbaka så fort som möjligt!


Jag har börjat inse de att pengarna jag får varje månad försvinner utan att jag köper någonting..

Men kommande månad vet jag i alla fall vart dom kommer gå, vilket är:


Hyra Råbergstorp + El

Hyra Vakteln

Skolmaterial: Kalkylboken

Doppresent till Wilda

Pengar till Sara för julmat och sånt

Mat

Bensin om de blir nåt över

Av Elin Alzén - 20 januari 2011 02:53

En sån kanonbörjan på dagen slutar med skit. Jag har seriöst mått bra hela dagen och känt mig lycklig och älskad av alla runt om mig idag. Kom till skolan åtta för att ha omtenta och efter de blev de plugg och lite mer plugg. Men jag varvade matteplugget med felsms.com och jag satt och skrattade mest hela tiden. Precis vad jag behövde.


Jag var till Stora M en sväng för att köpa kaffe och där springer jag på Samuel, en gammal vän och kollega från STG. Eller ja gammal är han dok inte då han går på gymnasiet i mdh:s lokaler i mittbyggnaden. En trevlig överraskning blev de iaf! 


Senare på kvällen gick jag hem till Nur för att göra oss klara för lite gratismat på Harrys och lite fest efter de. Men efter en cider så tröttnade ajg på krogen men dröjde mig kvar till halv två då jag ser någonting jag absolut inte ville se men nu vet jag ju iaf var jag har personen i fråga. Nu vet jag att de bara är att släppa taget och skita i allt vad lycka och kärlek heter..

Dessutom värker foten så sjukt mycket att jag inte vet vad jag ska ta vägen..

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards