Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Elin Alzén - 22 januari 2011 03:34

Har haft en awesome kväll med Malin idag. 


Dagen började med sovmorgon och sen mattetenta. Jag tror tentan gick helt okej. När jag var på väg hem vid halv sex så bestämde Malin och jag att vi skulle mysa lite film och sen gå ut för att se om de var något drag på "uppvärmningsfest" inför rookieveckan som startar på måndag. Så idag blev de ovve på och en kulkväll med vänner och bekanta. Fick till och med sällskap utav två gammelfaddrar hem som skulle vidare hem och till kärringen, var riktigt skönt att inte behöva gå hem själv för en gångs skull!


  



De enda som inte varit bra idag är att jag är så himlans korkad och dum i huvudet iom att jag inte tänker på hur jag själv mår och vad jag orkar med. Istället proppar jag i mig värktabletter och tror att ajg kan göra allt som jag brukar kunna. Har varit ute och gått i 12km plus att man har dansat lite men jag känner de nu att de blir en lugn dag hemma imorgon för att låta foten få vila så att jag kanske kan bli hel igen..


En sak som var toppen idag var att jag fick prata om en massa viktiga saker tsm med Malin och hon har fått mig att inse en massa saken och fått mig att se saker ur en annan synvinkel.

Jag kanske dömde honom lite för fort utan att ens tänka på att prata med grabben.. 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards