Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Elin Alzén - 26 januari 2011 01:14

Malin Nordström.

Du är en ängel i mitt liv och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig.

På bara ett halvår har du kommit rakt in i mitt hjärta fortare än jag kunnat ana och du kommer alltid att finnas där oavsett vad som händer.

Vi träffades under mina rookieveckor och på sjöslaget då fick du veta väldigt mycket om vad jag tyckte om dig.

Du finns alltid där för mig när jag behöver dig och du är nog en av få riktiga vänner jag har kvar.

Jag känner att vi kommer varann närmare och närmare för varje dag som går och den vänskap som finns mellan oss kommer jag aldrig att släppa! 


  


<3

Av Elin Alzén - 26 januari 2011 00:45

Jag åkte till skolan idag så att jag var där en och en halv timme innan jag skulle börja och detta gjorde jag för att jag skulle få träffa Maria. 

När föreläsningen väl drog igång så fick vi veta att vi har åk 1 ans två jobbigaste kurser just nu och även om jag känner igen detta vi gick igenom idag så vet jag att så fort böckerna kommer kommer jag att sitta i skolan från morgon till kväll för att bli säker på detta. 

När föreläsningen var slut så började de strax efter vimla av klasskompisar som frågade en om hur kpp015 provet gick och jag kände då att jag är totalt värdelös på tentor. Jag tittade på betyget idag och kände att min magkänsla hade rätt. Jag hade inte klarat denna tenta heller. Men nu ska jag lägga upp en schema på vilka kurser jag ska tenta om nu i nästa tenta period. 

Nu vet jag iaf att jag har klarat inlämningarna i matten och projektrapporten i kpp015 så jag borde klara mina poäng nu för den gångna terminen.

När jag väl kom hem så tog jag en dusch och sen lade jag mig på soffan och tittade på tv. Vaknar upp fyra timmar senare och insåg att jag faktiskt hade sovit! Var bara att kliva upp och laga mat för att återvända till soffan. 


Imorgon är jag ledig så jag ska ta itu med lägenheten, brodera klart ovven och sen vila upp mig inför kvällen då jag ska titta på fotbollsträningen och sen ut med Malin på eftersläppet efter pubrundan. 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards