Alla inlägg under januari 2011

Av Elin Alzén - 12 januari 2011 23:21

Idag har varit en bra dag, i alla fall känslomässigt. 

Har suttit i skolan i nio timmar och försökt plugga till tentan på fredag som jag har börjat överväga att hoppa. Jag vet att jag är totalt värdelös i matte men ändå kändes de bra att plugga. Efter att jag tröttnade på att plugga åkte jag till träningen för att se på när alla tjejer sprang runt och försökte träffa bollen, och jag har kommit underfund med att jag ska försöka vara med på söndag då vi kör första träningen på konstgräs!

Annars så har jag tagit ett bad och lagat mat och nu snart blir de sova som gäller..



Och en sak till! Jag har idag beställt min dopgåva till lilla hjärtat :) 

Av Elin Alzén - 11 januari 2011 22:58

Usch vilken dag de har varit. Jag känner verkligen att jag har gått i vågor och när jag lämnade skolan var de inte långt till tårarna. Jag vet om att jag kan slänga ur mig elaka saker men jag menar de inte. Allt känns väldigt motigt just nu. 

Jag  vet inte vad som påverkar mig och gör mig så ledsen. De finns ingen anledning till de men min kropp lever ett annat liv än vad jag vill just nu. 

De mest positiva idag och som gör att jag känner mig lite glad var att ta ett bad och sen prata lite med syster, Nu hoppas jag bara att jag snart kan somna..

Av Elin Alzén - 10 januari 2011 22:08

Så då var man igång nu då. Mitt nya sunda jag är igång. Började med att byta ut ett mål mat per dag men de som gör lite ont i själen nu är att jag inte kan träna fotboll på ett par veckor, nu när man precis har kommit igång igen efter juluppehållet. Just nu har jag så ont att jag knappt kan gå men de är bara att bita ihop och röra på sig lite. 

Men snart ska jag börja på friskis och träna resten av kroppen då foten ska få vila så att man är igång till våren och kan köra på 100 procent!

Av Elin Alzén - 9 januari 2011 00:51

Sömnproblemen fortsätter och jag tror att detta är första dagen sen juldagen som jag börjar känna mig lite trött. Jag drog hem till en vän för att sova igår, eller i alla fall försöka sova. Jag ville se om de kunde göra mig trött men de visade sig att vi somnade runt sju i morse istället. De är väl rätt mycket nu med tentor och sånt så de känns dumt att sova nu när man har vant sig vid att vara vaken i ytterligare flera timmar. men ska försöka kliva upp tidigt imorn istället..

Natti!

Av Elin Alzén - 9 januari 2011 00:34

nytt år, nytt utseende! Ja nu har jag äntligen gjort det som jag har velat göra länge men inte riktigt vågat ifall jag skulle bli missnöjd. Jag har färgat håret mörkt och jag är riktigt, ja riktigt nöjd. Speciellt nu när jag såg att mina slingor är kvar och att dom syns :)


  

Av Elin Alzén - 7 januari 2011 22:10

Någonting är fel med mig har jag upptäckt. Jag har nu blödit näsblod i sju dagar. Men jag tror att de beror på stress och för lite sömn. Jag fattar inte när kroppen ska säga ifrån på riktigt och göra mig toktrött så att jag kan sova länge iställer för att somna tidigast fyra på morgonen. Idag har jag inte fått en blund överhuvudtaget och de är väl de som gör att jag inte heller känner mig helt psykiskt bra. De är så många tankar som hoppar omkring och jag får ingen ordning på någonting..

Av Elin Alzén - 6 januari 2011 21:19

Jag har funderat och har konstaterat en sak. Jag tappar vänner oerhört lätt utan att veta varför. Men denna gång tror jag att orsaken är att jag bor för långt bort, men de har jag också funderat på, varför tycker alla att de är för långt ut till Råbergstorp och inte till Skiftinge när de är lika långt? 


Jag börjar undra om de är alla mina funderingar som gör mig sömlös på nätterna eller om de beror på annat. 


Jag känner iaf att jag längtar till flytten nästa månad och de ska bli skönt att inte ha så "långt" till allting..

Av Elin Alzén - 4 januari 2011 20:18

Började dagen med att gå till Kfasts huvudkontor för att skriva på kontraktet för min nya lägenhet och efter de så gjorde jag stan på 20 min innan Michaela och Micke kom och plockade upp mig och vi åkte hem för att plugga. Vi har gjort upp ett schema på när och var vi ska plugga och vad vi ska börja med. Jag känner mig väldigt pepp på detta och jag hoppas att de vi har gjort upp nu också kommer att fungera. Vi ska klara tentorna de bara är så!

Nu är de soffan och sen sova, för imorgon kommer Michaela till mig för att plugga och på kvällen blir de träning! De är något jag har sett fram emot länge :)

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards