Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Elin Alzén - 7 februari 2011 22:10

Tänk vad man lär sig och tar efter andra.

Idag har jag gjort absolut ingenting utöver de jag var tvungen till, som att gå på föreläsningar som inte ger en någonting och sen försöka plugga matte inför tentan. Just nu ligger jag i soffan och tittar på tv och inser att de är för ljust i rummet trots att alla mina lampor är dolda bakom de saker som inte finns. Inser att min kompis har påverkat mig väldigt mycket när de gäller att titta på film i mörker för jag måste i princip släcka lyset för att kunna trivas.


Imorgon blir de lite att göra, som att sitte på en föreläsning där man knappt ser vad som är på tavlan oavsett vart i rummet man sitter, sen ska man vidare till optikern följt av duggaplugg inför fredag. Men känns som jag pluggar i onödan för jag förstår som vanligt ingenting av någonting..

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards