Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Elin Alzén - 2 mars 2011 22:25

Har gjort min första hel värdelösa träning, och denna gång blev de in ga skador utan de var mina känslor som spelade mig ett stort jävla spratt. Jag är så oerhört trött på mina toppar och dalar jag har inom mig just nu och de är så sjukt många dalar just nu och de gör mig tokig.


Vart tog den glada spralliga Elin vägen? :O

Av Elin Alzén - 2 mars 2011 13:47

Livet är då inte en dans på rosor..

Tänk om livet bekymmerslöst och lätt vad skönt de skulle vara. I alla fall ett tag och jag känner att de är de jag skulle behöva de ett tag. 


När jag gick till skolan idag så var de någonting i mig som skrek nej men jag hoppade den känslan och gick vidare, dock fick jag ingenting gjort och två timmar senare vände jag hem för att bosätta mig på soffan istället.. 


Får se om jag orkar ta itu med Mekaniken om en stund annars kommer jag ligga här tills fotbollen börjar utan att göra någonting..

Av Elin Alzén - 2 mars 2011 13:47

Livet är då inte en dans på rosor..

Tänk om livet bekymmerslöst och lätt vad skönt de skulle vara. I alla fall ett tag och jag känner att de är de jag skulle behöva de ett tag. 


När jag gick till skolan idag så var de någonting i mig som skrek nej men jag hoppade den känslan och gick vidare, dock fick jag ingenting gjort och två timmar senare vände jag hem för att bosätta mig på soffan istället.. 


Får se om jag orkar ta itu med Mekaniken om en stund annars kommer jag ligga här tills fotbollen börjar utan att göra någonting..

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards