Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Elin Alzén - 21 mars 2011 17:41

Känner mig lite duktig idag faktiskt, även om jag inte har fått någonting gjort i skolan så är jag nöjd. 

Jag har skrivit klart mitt cv och även sökt jobb uppe i Dalarna på Clas Ohlsons lagret. Så om jag får tjänsten så är de bara att välja om jag vill tillbringa sommaren i Dalarna eller i Eskilstuna för jobb finns på båda ställen :)


Nu ska jag ta och dra fram vampyren till dammsugare och ta några snabba drag så att de är rent när Maria och Wilda kommer imorgon. Sen bädda och plocka fram handdukar.. Har lite att göra nu :)

Av Elin Alzén - 21 mars 2011 11:35

Då har man haft mardrömmar och sen förlorat ännu en vän. Dagen började ju väldigt bra med att dessutom missa den extrainsatta kalkylföreläsningen. Men vad gör de när läraren är en elak skåning som tycker om att klanka ner på sina elever? 


Hur som helst så blir de mat nu och sen iväg till skolan för att plugga lite kalkyl och mekanik så man iaf klarar minst en av tentorna! Mekaniken är ändå den viktigaste för den ger flest poäng. 


Igår var de fotbollsträning! Jippi!! Eller inte. Jag gjorde min absolut sämsta träning hittills men de kanske fanns en anledning till de för de blev för må¨nga tankar om var jag behövs bäst den helgen i april som jag har planerat att åka till Dalarna. 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards