Alla inlägg under mars 2011

Av Elin Alzén - 9 mars 2011 23:03

Usch vilken dag, börjar med att man kommer till skolan för att plugga exel och där fick man inte mycket gjort för att de e svårt. Tur de finns folk som kan hjälpa en lite iaf.. 

På eftermiddagen gick jag och Charlotte och tog en fika på SMAK och pratadeom allt och alla och jag känner de nu att de var väldigt behövligt.


på kvällen blev de till att klä sig varmt och bege sig ut på gatorna för att leta sig fram till Skogsängens IP och när jag var som mest vilse, så gick man 50 meter så var man typ framme.. Hm jag tror jag börjar hitta här i Eskilstuna nu..

Så idag har jag gjort min första uteträning på grus och den gick ju som den gick.. Resultatet blev lera och grus över halva kroppen och värk i knän och ben så nu får jag ta de lilla lugna tills träningen på söndag. Men vad ajg vet så kommer jag ändå bara att sitte i skolan dygnet runt med kalkyl och exel.. 


Skänker några tankar till syster, svåger och lilltösen!

Moster saknar sin syster och hjärtat

Av Elin Alzén - 8 mars 2011 21:01

Härmed förklarar jag er Chuck and Jerry, och ja de och en god liten chokladbit räddar min kväll för ikväll ska jag göra absolut ingenting för från och med morgondagen blir de hårdplugg igen, en dag ledigt vill jag ha innan jag tar itu med nästa projekt :) 


Har man sett reklamen där hon tjejen vaknar med toktrassligt hår så kan man ju lätt skratta och säga: "sådär kommer de aldrig att bli" De var iaf vad jag sa men dessa ord fick jag bittert svälja då mitt balsam tog slut. Har gått med sånt trassel i ett par veckor nu och idag fick de verkligen vara nog! Idag fick de bli affären och en flaska balsam, sen skynda sig hem för att tvätta håret och vips så gick borsten igenom utan konstigheter! 


Så dagens + går till balsam :)

Av Elin Alzén - 8 mars 2011 16:07

Nu vill jag ha vår!!

  

Av Elin Alzén - 8 mars 2011 15:32

Så då har jag gjort de jag måste för idag. Jag har fixat inlämningarna i mekanik och jag förstår vad jag gör!

Sen har jag lagt "ägarbyte"s pappret på lådan så på fredag står min bil på pappa istället. Så nu kan den rulla vidare till storstan. 


Nu blir de nog till att röra sig hemåt för att softa framför tvn förhoppningsvis tillsammans med en riktigt stor fettbomb till semla! Som jag har saknat semlor :)

Av Elin Alzén - 7 mars 2011 16:38

Äntligt har man haft två bra dagar på rad! 

Igår var jag till skolan för att plugga och sen blev de tvn fram tills träning. Och träningen var verkligen nåt jag kände att jag behövde och jag kände mig ovanligt lycklig på plan. Men aldrig att jag klarar en träning utan att göra illa mig.. Nu vill inte mitt knä hänga med riktigt men så länge jag kan gå och springa så kommer jag vara med! Nu börjar man nästan tagga till utomhusträning på grus på onsdag. Vi måste ju få känna vilka ytor de är vi ska spela på! Jag fick för första gången i mitt målvaktsliv känna på ett 11mannamål och de var gigantiskt.. Hur ska lilla jag kunna täcka de stora målet? Men ajg hoppas att jag inte gör alltför stora tabbar nästa fredag då vi kör första träningsmatchen..

Jag avslutade kvällen med att dricka te och äta popcorn hemma hos Isak.


Idag har jag inte gjort annat än å varit i skolan och plugga. Men ska snart röra mig hemåt för att lägga mig framför tvn ett tag innan man går över till grannen för att få klart statiken.. 

Av Elin Alzén - 6 mars 2011 11:31

Sitter i skolan och försöker lära mig lite om krafter, letade fram mina gamla fysikböcker och sitter med dom framför mig. Men Jag kan lova att Vasaloppet är sjukt mycket mer intressant :)


Hade en kanonbra kväll hemma hos Elin i fredags trots att jag inte mådde helt 100 när jag gick därifrån.. Igår var de lagfest med bowling och pizza och de var riktigt roligt, efter bowlingen tog vi oss ut till klubbhuser för att umgås lite mer. Men när klockan börja närma sig tio blev de ganska tråkigt så jag gick hem och la mig. 

Men somnar man tidigt så vaknar man tidigt också så jag låg och vänta på starten i en och en halv timme :)


Nu ska jag titta klart på Vasaloppet och sen blir de hem och ladda inför kvällens långa träning och jag ska vara med hela utan att känna av benhinnor och tumme, för nu är de bara en och en helv vecka kvar till första träningsmatchen så nu måste jag verkligen komma igång och bli bra! Lr ja iaf bättre med tanke på att ajg e den som kommer få stå hela matchen..

Av Elin Alzén - 4 mars 2011 17:00

Inga sura miner ikväll inte!!


   

Grattis fina flicka! <3


Av Elin Alzén - 3 mars 2011 23:42

Jag trodde att jag visste var jag hade dig. Men uppenbarligen ljög du för mig hela tiden. För bara några veckor sedan sa du att du inte höll på med andra under tiden vi höll på men bara ett par, tre veckor senare verkar de som om de inte var sagt. Att du kan göra såhär. Jag trodde något och de jag trodde var uppenbarligen fel. Jag kan inte acceptera att de är så här, de gör för ont att veta att du inte finns för mig längre. Jag litade på dig, gjorde saker jag aldrig tidigare vågat och nu detta.. Varför?? 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards