Alla inlägg den 22 april 2011

Av Elin Alzén - 22 april 2011 18:54

Efter gårdagens kommentar av en alkoholiserad kvinna på Strömsholm har ajg börjat fundera. 

Jag har en kropp som jag kan trivas i och de blir bara bättre när jag inser att de fett som finns på kroppen börjar omvandlas till muskler. 

Träffade på ett par kompisar tidigare idag och en av dom stannat helt plötsligt och utbrister: Du har gått ner jättemycket i vikt! Minst fem sex kilo! Du har blivit mycket smalare.

Och ja jag har kanske blivit smalare men de är nåt som jag knappt ser själv men men.. Jag är nöjd med hur jag ser ut, iaf just för tillfället!


 

Av Elin Alzén - 22 april 2011 18:31

Hurtbulle? jo jag tror faktiskt de

Började min eftermiddag tillsammans med Sassa där vi tog en springtur i skogen. Ja tänka sig att jag var ut och sprang bara för att men fler gånger ska de bli! Blev runt halvmilen med att jogga och promenera i rask takt men vi klarade igenom de och var riktigt nöjda båda två! :)


För att fira att jag har rört på mig så fick de bli en saftig och god köttbit till middag med potatis och bea-sås. 


jag var även ner i källaren till mitt förråd för att plocka fram "sommargarderoben" som inte var så stor som jag trodde. Den innehöll tre par schorts, två kjolar och badkläder. Hittade även några par skor som fick följa med upp så nu är min garderob fulländad för denna sommar :) 


Morgondagen kommer att bli en riktigt lång och tråkig dag! Det är första gången i mitt liv som jag "firar" påsk själv. Men något positivt är ju att när lördagen är över tar söndagen vid och Jimmie kommer över för att umgås över dagen innan han ska åka hem till Jönköping!

Av Elin Alzén - 22 april 2011 00:08

Dagen börjar bra med att Maria och jag vaknar vid tio och känner att det är dags att äta frukost. Sen blev de en sväng på stan för att fördriva tiden och sen blev de en tur till Willys för att storhandla de nödvändigaste. Så nu har man mat för resten av månaden!


På eftermiddagen när jag lämnade Maria vid bussen, gick jag vidare ner till Strömsholmen för att träffa lite folk och umgås i vårvärmen och solen! 

Av någon konstig anledning får jag och Sassa för oss att ta en kort joggingtur kring strömsholmen, när vi hade sprungit varvet så sitter de en kvinna på en parkbänk och hon säger någonting och jag går fram till henne för att höra vad hon hade att säga och hon upprepade vad hon sade: "Vad du är ful och fet!"

Jo jag tackar för dom fina orden och jag går därifrån och försöker intala mig själv att de var alkoholen som gjorde att hon sa så men vad vet jag, men jag vet ju iaf vad en person i världen tycker öven om de inte är nåt att bry sig om..

Hela dagen avslutades hemma hos mig framför filmen "10 orsaker att hata dig" och de bästa var att killarna tyckte om filmen mer än vi tjejer gjorde och tjejerna näst intill älskade filmen!


Nu blir de att vänta på att bb ska gå i repris och sen vankas natten

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards