Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Elin Alzén - 12 maj 2011 23:27

Jag vet att jag lovade mig själv att jag skulle lägga ner bloggen men jag inser nu de veckor jag har varit utan den att jag stänger in mig själv mer och mer och jag behöver få ventilera mig på något vis så nu kommer jag att uppdatera bloggen lite då och då igen för jag vet att pappersformat inte fungerar på mig.


De är så oerhört mycket som har hänt under denna "vilo"period som höll på att knäcka mig.

Jag har haft ett kort uppehåll från skolan, jag har slagit ut bitar ut tänderna på en match och senast idag så höll jag på att börja gråta för varenda boll som kom emot mig på matchen mot Kvicksund. Jag insåg inte hur mycket förra matchen hade påverkat mig förens idag. När första halvlek var kvar så började jag grina och jag klarade inte av att kliva på plan igen efter pausen. En besviken men förstående tränare och en ännumera besviken Elin! Jag trodde att allt skulle börja ordna upp sig igen men jag vet inte om jag ska tro på detta längre. 

Men ett är då säkert och de är att dom som har hånat och mobbat mig på olika vis under min frånvaro inte är värd ett jota i mina ögon längre!


Imorgon ska jag i alla fall iväg och äta middag hos Biskopen i Västerås och jag hoppas att de kommer bli lika trevligt som förra året. 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards