Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Elin Alzén - 16 maj 2011 02:08

Folk ser mig och jag är älskad! Vad mer kan man begära?


Klockan är över två på natten och jag ligger i min säng och är hungrig och illamående. Kan bero på att jag brukar sova vid denna tidpunkt på dygnet i vanliga fall. 


Nu är de inte många dagar innan jag åker till Gotland och jag börjar se fram emot de mer och mer. Att få umgås med Malin i fyra dagar kommer bli oerhört trevligt och dessutom kommer Jesper dit! Min kompis från Dalarna som numera bor nere i Skåne.

Kommande helg har sina nackdelar också. Vi har första DSlägret i helgen och jag tycker att de är oerhört tråkigt att missa, sen så är de match på söndag.. 

Oavsett hur rädd jag har blivit sen smällen jag fick på premiärmatchen så tycker jag fortfarande om fotbollen och kommer inte att ge upp i första taget. 

Jag var till och med iväg och tittade på IF Verdandis herrlag då de spelade match tidigare idag och de var längesen jag hade roligt då jag tittade på en match tidigare :)


Nej nu ska jag göra ett tappert försök till att sova men jag ser inte fram emot morgondagen då jag kommer att känna mig "ensam" i skolan nu när den enda jag brukar umgås med, typ hela tiden, ska göra någonting annat. Men dagen kommer nog att rulla på fort med tanke på att jag ska tillbringa hela eftermiddagen i verkstan :)

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards