Alla inlägg under juni 2011

Av Elin Alzén - 28 juni 2011 17:48

Ibland blir man lite extra glad. Som när människor på stan stannar en för att tala om att man är fin. Detta har nu händ tre gånger på kort tid, hm två månader kanske. Men de är sånnna ord som får hjärtat att bli lite extra varmt. Man kanske ska ta åt sig och själv börja tycka att man är fin/ser bra ut? :)

Av Elin Alzén - 28 juni 2011 14:01

Så var även midsommar över för i år.


Åkte upp i onsdags till Dalarna och resan tog ungefär 3 timmar längre än jag hade räknat med pga att sj inte kan göra som de ska.

Väl hemma så rullade allting på som de brukar. 


Fotboll, nubbe, grillat, majstångsresning, familjemys, kortspel, lövning, kransar, partytält, hojåkning, och allt annat som kan vara en midsommar i leksand. 


Men som alltid har ju även en sån helg ett slut och de blev en hemresa för att man hoppades på att få jobba någonting under veckorna fram tills man återigen beger sig till Dalarna men då blir de för att jobba lite åt kyrkan.


Avslutar med en bild på Wildabus :)


 

Av Elin Alzén - 21 juni 2011 21:38

Vänder blad i livet och ska försöka förändra allt till de bättre. 


Ännu en gång kommer resan hem till Dalarna i rättan tid för just nu kommer alla känslor fram som jag hade hoppats på att jag skulle kunna glömma. Började gråta över en skitsak tidigare idag och tårarna vägrar släppa taget om mig. 


Nu blir de till att poppa lite popcorn och krypa ner under täcket och hoppas på att jag börjar må bättre snart och kan åka hem med ett stort leende på läpparna imorgon..

Av Elin Alzén - 19 juni 2011 19:53

45 minuter sex


Nu är Rock for Moc över och jag har ont överallt och ögonlocken hänger nere vid knävecken men jag är glad och lycklig ändå. Jag och Johnny har haft en arbetsgrupp som har varit guld värda och de ska vi fira med att åka till Gröna Lund i Augusti.

I lördags var Olle Wallner på besök för att föreläsa lite för de som var sugna. 

han pratade sex i 45 minuter och sen så hade nog deltagarna blivit väl informerade för bara efter några timmar var de kondomer över hela området. 


Efter en helg med en massa underbara människor så saknar man dem mycket när man väl kommer hem även om de är riktigt skönt att vara hemma. De enda tråkiga med helgen är att jag inte hann umgås med en speciell person som betyder mycket för mig trots att vi inte pratar med varandra så ofta. Men sommaren är inte slut ännu som tur är :)


Nu är de till att göra de jag alltid gör efter ett läger.. Spana in knottbett/myggbett och blåmärken som har blivit. snart blir de sova tills jag vaknar :)


Denna bild får avsluta helgen, den visar vart Info höll hus när vi behövde dem 

:P

 

Av Elin Alzén - 16 juni 2011 00:56

Ibland är de inte lätt att se skillnad på salt och socker...


Helgen hemma hos familjen T gjorde att jag kunde ta nya tag inför denna vecka men trots att jag vilade upp mig så är jag totalt slut efter allt slit med tentor och RFM. 

Rock for Moc har varit någonting jag sett fram emot nu i evigheter. Eller i alla fall sen jag fick veta att jag skulle jobba på RFM. Men idag, dagen innan jag ska iväg till Finnåker tappade jag lusten helt. Jag hoppas verkligen att jag återfinner den innan morgonen kommer för då blir de stress tills jag ska till Västerås där Johnny plockar upp mig för att bege sig vidare. 


En sak jag ser fram emot är att jag kommer att få träffa en massa underbara människor som kommer att göra mitt arbete roligt :)

Av Elin Alzén - 10 juni 2011 23:43

Inte bara en ny mobil.. 

JKag fick en väckarklocka utav min kära syster så att jag tar mig upp på morgoen och inte försover mig eller att mobilalarmet inte ringer. 

Jag skulle ha klivit upp vid sju för att åka till Bålsta men när Maria skickade mig ett sms vid strax efter tio så hoppar jag upp ur sängen och undrar vad klockan är. men 20 över 12 anlände jag Bålsta för att ta de lite lugnt i helgen på hemmaplan. Numera är Bålsta som ett andra hem för mig och jag känner mig trygg här!


Nu blir de sova innan morgondagen kommer med strålande sol och värme! 

Av Elin Alzén - 10 juni 2011 15:38

En liten Neo på ingång i mitt liv. Han levereras på tisdag :)


 

Av Elin Alzén - 6 juni 2011 00:18

Ikväll blev måttet rågat och jag kunde inte hålla mig längre.

Var på Pub Norrlands och jag och tvä vänner ligger i Fredriks säng och snackar då Emma, som tycker att hon är rolig, kommer in i rummet och tar tag i mina trosor och drar i dem tills jag ligger och skriker av smärta och får panik för att jag inte kommer loss. och bara för att jag vägrar att be om ursäkt för att jag säger att hon e dum så lägger hon sig över mig och börjar trycka in sina fingrar i sidan på henne och när jag väl kom loss från henne så var jag så jävla arg så iställer för att klippa till henne så springer jag ut i hallen och norpar åt mig mina skor och rör mig hemåt..

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards