Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Elin Alzén - 1 juni 2011 00:58

Hjälp jag flagnar! Sommaren har knappt hunnit knacka på dörren och här står jag och ömsar skinn.. Men tre dagar på Gotland har dock gjort sitt på min kropp och nu blir de till att plocka skinnflager. Och inte nog med de man har ju en sån toksnygg bränna som gör att jag numera måste välja kläder efter omsorg för att inte min vita del kontrat mot min brunröda skall blandas och synas tillsammans men jag tror att jag har löst de ganska bra med den nya tröjan jag har köpt :) 

Men fortfarande, de är första juni och jag flagnar som om jag har vart i solen i flera veckor.. hm.. 

Av Elin Alzén - 1 juni 2011 00:46

Ibland älskar jag mitt liv. Men de är också bara ibland. 

Just nu har jag turen på min sida när de gäller viktiga saker, i alla fall när de gäller vänskap. Jag har börjat umgås rätt mycket med Emelie och jag känner att ju mer vi umgås ju mer lika är vi. Vi gillar lika kläder, vi gillar lika personer, vi gillar lika affärer..

Vi gillar LIKA med andra ord. Nu blir de till att kliva upp i ottan på fredag för att dundra iväg till Ullared för att komma hem mycket fattigare och mycket tröttare än vi är annars. 

Me de är tur att vi gillar lika med tanke på de trevliga jag ska komma till här snart:

Emelie frågade sin kära sambo vad hon skulle satsa på för kläder på GeKås och då fick hon svaret: Nåt lite mer som Elin :)

Att få en sådan kommentar av en kille är inte dåligt och absolut inte någonting man förväntar sig att höra.

Så Ullared here we come! Längtar så oerhört mycket och de bara kryper i kroppen i väntan på att vi ska åka iväg!

Med dessa ord klingande i mina öron så ska jag krypa ner i sängen. 



Pssst IF Verdandis Damlag blir bara bättre och bättre! Att förlora med 3-2 är inte dåligt för att vara oss!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards