Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Elin Alzén - 4 juli 2011 20:09

Jävla kärring!

Ja tänka sig vilka hårda ord jag använder ibland och denna gång menar jag de verkligen. De finns en person på denna jord som inte är värd allt jag har gett henne och jobbet. 

Idag när jag pratade med en kollega så fick jag veta att Anneli (min gamla chef) gjorde ett försök att inte få mig att åka upp till Rättvik på söndag. Hon bevisar verkligen vem hon är. Vi är underbemannade på jobbet nästa vecka och till mig säger hon att vi är överbemannade och att jag inte behöver komma upp. Men är man illa omtyckt så är man..


Ett som är säkert är att jag ska prata med Nicklas From om de för de är iaf någon som förstår människors agg mot henne. Hon gör att gården förlorar många bra ledare som verkligen behövs när sommaren kommer!


Nu är ELIN verkligen ARG!! 

Av Elin Alzén - 4 juli 2011 17:22

Idag är jag faktiskt lite småarg!


Jobbet ringde i morse och de var bara att hoppa i kläderna och skynda sig till bussen för att göra några timmar på H&M lagret. Under tiden jag går runt där hör jag hur folk klagar på de arbete vi får göra och vid lunchen fick jag höra att en kollega är så trött på allt och inte vill fortsätta jobba där. 

Ja men, tänkte jag, de är väl bara att säga upp sig och ge jobbet till någon annan som vill och behöver jobbet! Någon som trivs med de vi får göra..


På vägen hem får jag ett samtal av min gamla chef som jag ska jobba under nästa helg då ajg åker upp till STG för att göra en vecka som ledare. Hon ringde angående att jag inte fanns med på några av sommarens arbetslistor och hon frågade mig mer eller mindre om jag kunde stanna hemma istället för att komma upp. Hon visade verkligen vad jag är värd! Men hon kan ju glömma att jag inte tänker åka upp till gården nu när jag fick min chans. Efter de här borde jag nog tänka om när de gäller STG..


Men något positivt med dagen var att jag fick jobba och att de blev en timmes övertid! Varken jag eller min plånbok klagade över den OB-timmen! Nu hoppas jag bara att jag kommer få jobba någonting mer denna vecka/sommar!!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards