Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Elin Alzén - 8 juli 2011 08:59

så var de fredag igen. Och denna fredagen beger jag mig upp till Dalarna. 

De börjar bra när man vaknar av att solen tittar in genom fönstret vid sju och jag bestämmer mig för att somna om, en timme senare tyckte pappa att de var dags att kliva upp, ioma han ringde mig även om jag inte hade bett honom att göra de.

Jag personligen tyckte att tio hade varit en kanontid att kliva upp för då hann man göra de man skulle innan de var dagsa att springa till stationen. 


Jag hoppas att min vecka i Dalarna ger mig mycket sol och värme för jag är trött på gråmulet kvavt väder nu. 

Är de sol imorgon så blir de att ligga och sola hela dagen och ev ta något dopp :)

På söndag åker jag till Rättvik och ju mer jag tänker på de ju mindre lust har jag att åka. Gud vad ett samtal kunde förstöra allt man hade sett fram emot! Men som jag tror så är de här sista sommaren i Rättvik som de känns nu iaf!


Åker tillbaka till Eskilstuna på fredag nästa vecka. Och jag hoppas att den peron som ska komma då, kommer för de var på tok för längesen jag träffade honom! :)

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards