Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Elin Alzén - 7 augusti 2011 01:24

Denna helg har varit rätt så lugn faktiskt för att vara Å-festen i stan. igår hände de inte så mycket förrutom att jag fick en hel garderob att flytta in i igen.. men insåg att den var mindre än den gamla men de ska jag försöka hitta en lösning på. Får flytta ner lite mer kläder i källaren och se vad jag använder och inte använder.

Men som min kära syster alltid säger: "Du har för mycket kläder..",

så säger jag faktiskt "Nej! jag har bara en för liten garderob.."

Men så är ju inte fallet egentligen men de säger jag inte högt ;)


Idag däremot hände de jättemycket, lr ja de hände iaf en sak. Jag tog med mig smeden och Maria ner till Strömsholmen för att titta på lite tyngdlyftning. 

Vi fick se allt från damernas lätta 60kg till herrarnas tunga 200 kg.

Men som speakern sa:

"De där gjorde dom ju utan att ta i.." eller

"De där behövdes ingen kraft för.." eller

"De där klarar dom av i sömnen till och med.."

Men jo tjena liksom att 200 kg är lätt, de skulle ju jag också klara av att lyfta i sömnen :)


Nu blir de sova lite för att ladda upp för en heldag på soffan eller liknande :) Natti natt gott folk och kära människor

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards