Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Elin Alzén - 8 augusti 2011 00:30

Så var ännu en dag avslutad och imorgon börjar en ny vecka med nya möjligheter och tokigheter.


Spenderade faktiskt inte hela dagen framför tvn idag utan de blev till att flytta in de sista av kläder i garderoben och sen tvätta lite. Har även rensat bland alla mina skor så att jag kunde halvera antalet skor för de är säkert bara tre par jag använder utav dem.. 


Jag tog på mig en tröja som jag tog efter mamma och den luktar fortfarande, efter oerhört många tvättar, rök. Jag brukar ta på mig just den tröjan då jag vill minnas tillbaka några år. 

Som man brukar säga om saker: "Ränderna går aldrig ur..", just så skulle jag säga om min tröja. Den kommer aldrig att sluta lukta rök och jag kommer aldrig att sluta minnas..


Nu ska jag krypa ner under täcket och fortsätta minnas.. Ska sätta igång filmen: Landet för längesedan. Min favoritfilm sen jag var mycket liten. Även om jag kan filmen utan och innantill så älskar jag den och kan se den om och om igen :)

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards