Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Elin Alzén - 10 augusti 2011 13:36

Än så länge känner jag mig duktig på de jag gör! Sitter hemma och försöker plugga mekanik med tanke på att jag verkligen måste klara tentan som jag har nästa torsdag. 

Jag har dock inte kommit så långt i mitt pluggande för jag vaknade lite för sent och sen var de till att skriva ut de gamla tentorna så man har någonting att plugga på. Jag har lovat mig själv att jag måste vara klar med första tentan innan jag får gå och lägga mig så nu är de bara att kämpa på! 

Så nu ska jag börja kämpa som satan!

Dags att börja med uppgift nr 1 av 4

Av Elin Alzén - 10 augusti 2011 00:50

Snart ett år i fotbollsklubben och idag hämtade jag ut träningsoverallen, träningsdress, strumpor, vattenflaska och väska. Overallen var man självklart tvungen att inviga så har haft den hela kvällen. 

Jag var förresten och tittade på våran första träning. Jag kunde själv inte vara med och träna pga min förbannade rygg som inte vill sluta göra ont. Fortsätter de i denna takt kanske man ska ta kontakt med någon högre nisse som kan peka ut vad felet kan vara.


Efter två mysiga dagar i trevligt sällskap så blir de till att börja hårdplugga inför de två omtentorna som jag snart har. Jag måste klara dom för att slippa krångel med csn. Borde nog kanske ringa till dem och prata med dem om hur allt ligger till eller så gör man som strutsen, stoppar huvudet i sanden och tro att alla bekymmer är lösta. 


Nu ska jag krypa ner under täcket i soffan för att ladda för en tråkig dag full med plugg. Om man har tur så hinner man kika på herrarnas fotbollsmatch med ett par brudar, man kanske lär sig någonting av att titta på dom :)

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards