Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Elin Alzén - 12 augusti 2011 00:46

Varför ska de flesta samtal sluta med att jag är på dåligt humör för?! 


Dagen började bra med att man hade sovit för lite men trots de så klev man upp vid halv tio för att lämna vännen på stationen innan jag själv skulle återvända hem för lite frukost och packa skolväskan för att bege sig till skolan för att plugga statik. Men när jag kom hem somnade jag på soffan i nån timme och sen var de bara att sätta fart. Väl i skolan så hann jag inte mer än plocka fram alla saker innan jag börjar få sprängande huvudvärk och känningar av att munsår börjar bryta ut och myket riktigt så växer de för fullt. 


De som räddade min dag var att Jonas/Joni ringde och vi gick ut på en långpromenad som slutar med filmkväll och mat hemma hos mig. 

Nu är klockan strax ett och jag vet att jag behöver sova men kan inte riktigt göra de. Jag pratade med min vän och jag är inte riktigt på bra humör för någonting just nu.. Tur att de är mitt i natten och att de inte händer någonting nu iaf..

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards