Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Elin Alzén - 17 augusti 2011 00:00

Så sitter man här ett dygn senare och många timmar tröttare. 


Imorgon ska jag göra någonting ovanligt som att kliva upp tidigt! Ska göra tenta 08.30 så blir att kliva upp vid sju så man hinner med allting man behöver innan en dag i skolan. De känns som om jag bor i skolannumera men snart har mannågon dag där man kan ägna sig åt sig själv en liten stund. 


Imorgon dyker även finaste Emelie upp i tuna och hon kommer att förgylla några timmar av mitt liv innan hon återvänder till Jönköping via Sthlm. Saknar henne och David nå förbannat mycket!

Trodde faktiskt inte att man kunde sakna någon så mycket. 


Jag är riktigt glad över att ha Joni att umgås med i tid och otid. Vi har börjat vårt sunda liv tillsammans nu med att försöka gå ut och gå minst en timme per dag, men de brukar kunna sluta med en kopp kaffe eller som idag lite kladdkaka..


Nej nu blir de till att läsa igenom sammanfattningarna och sen sova så man är skapligt pigg på tentan och jag hoppas på att de är sista gången jag gör den!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards