Direktlänk till inlägg 23 augusti 2011

fullt upp..

Av Elin Alzén - 23 augusti 2011 22:30

Nu var de ett tag sedan jag gjorde ett inlägg känns de som. Men detta beror inte på att de inte har hänt någonting i mitt liv, utan för att de har hänt för mycket snarare. 

Jag gjorde två tentor i förra veckan men jag kuggade båda pga att läraren hade lagt upp tentorna på ett väldigt konstigt sätt. När jag går till tentasalen är jag på tipptopp humör och när jag går därifrån så är jag surare än surast. Med dessa två kuggade tentor sitter min framtid på spel. Jag får inte läsa Ingenjörs ettan för att jag inte klarade mekaniken, och jag får inga pengar för att jag inte har tillräckliga poäng. Så nu blir de till att göra alla komplitteringar som jag kan göra för att få studiemedel och så blir de till att söka dispens för kursen jag itne får läsa. Fullt upp är vad de är!


Idag har jag suttit med Isak halva dagen och fixar Rookiehäftet inför nästa vecka och på kvällen drog jag iväg på höstens första träning (första för mig). Vi hade en rätt bra träning trots att vi inte hade någon tränare. Men nu är man då helt slut i hela kroppen och då är de som de ska vara!


Imorgon är de onsdag, (om jag inte tar fel på dag, vilket jag inte tror att jag gör), och de resulterar i att de snart är torsdag och jag drar iväg med mina kära systrar på kryssning. Ser fram emot de väldigt mycket!


På fredag åker jag vidare till Västerås för en DS-helg som jag hoppas kan ge mig nya erfarenheter! 


På söndag skulle de ha varit höstens första match men tur i oturen att den är flyttad för nu känner jag verkligen för att spela fotboll! Man mår så bra i kroppen efter ett hårt pass där man kramar gräset och fångar bollar! 


På måndag händer de grejer! Skolan drar igång och de betyder Rookiesar! Två veckor fullspeckade med aktiviteter! Ska bli mycket skoj!

Men under tiden lär jag ju fixa allting som behöver fixas så blir nog rätt spännande att försöka få ihop de! Är ju trots allt bara 24 timmar på ett dygn!


Nej nu ska jag inte tråka ut er mer så nu säger jag god natt och på återseende :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Alzén - 10 maj 2019 12:03


När M är på jobbet och O är på förskolan samt att L sover så blir känslan av ensamhet väldigt påtaglig. En dag som denna hade jag tagit upp telefonen för att ringa pappa och klaga lite men det kan jag ju inte göra. Jag var en sväng till Öppna försk...

Av Elin Alzén - 3 januari 2019 22:37

Man brukar ha ganska klassiska nyårslöften som man inte brukar kunna hålla, så i år satsar jag på ett som inte borde vara så svårt att uppfylla. Att tänka lite mer på mig själv! Att ta hand om mig, kroppsmässigt och utseendemässigt :) göra så att jag...

Av Elin Alzén - 31 december 2018 19:13

Nyår och ett nytt år på ingång. Detta årsbyte känns tungt. Kanse för att 2018 har stått för två tunga förluster i mitt liv. Först min älskade katt och sedan min älskade pappa. Saknaden går inte att beskriva. Men det kom lite lycka då min älskade Li...

Av Elin Alzén - 21 november 2018 17:58


Tiden går fort pch jag känner att jag inte har tid att sörja. Saknaden är fruktansvärd och impulsen att inte ta upp telefonen varje gång jag går till och från Olivias förskola är nästan de svåraste. Jag tar upp den, startar skärmen och sen kommer jag...

Av Elin Alzén - 13 november 2018 23:18

Idag firar jag 28 år. Eller ja, fira och fira. Har fått några grattis samt en fin present. Ska få unna mig lite massage. Egentid är något jag sällan får så kan vara skönt med en riktig helkroppsmassage! Dock är det konstigt att fylla år så nära in...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards