Alla inlägg den 20 september 2011

Av Elin Alzén - 20 september 2011 01:42

Känns som om jag aldrig är hemma längre. Åker runt i hela stiftet samtidigt som jag hårdpluggar inför allt som händer i skolan. 


Idag bar de av titt Uppsala men restiden är inte att förglömma.. Vet inte hur lång väntetid de var vid varje stopp..


Jag åt frukost vid tio och sen bar de av vidare

Eskilstuna - Västerås --> Buss

Västerås - Sala --> Tåg

Sala - Uppsala --> Tåg


När jag väl kom till Uppsala skulle man försöka hitta till rätt ställe och nu efteråt kan jag tacka gudarna för att man har GPS i mobilen. Utan den så skulle jag nog fortfarande virra runt i staden. 

Men jag hittade rätt och vi satt i planeringsmöte i nån timme innan vi var klara på Svenska Kyrkans Ungas kansli.

De känns toppen att gå i Uppsala och helt plötsligt känna igen sig. De var ju ändå två år sedan sist jag var där..


När jag väl kom hem efter många timmar hemifrån så bjöds de på nybakat bröd och te och trevligt sällskap! De var Jag, Josse, Julia, Robin, Albert, Isak och Johan som trängdes på 26 kvm samtidigt som vi tittade på Svenska Hollywoodfruar.


Isak och Albert har köpt varsin longboard och tji fick dom, för jag och Robin var och roffa åt oss dom och började åka runt i korridoren. Fram och tillbaka, ja jag vet inte hur många gånger. Riktigt kul kan jag lova, vi var som två barn på julafton :)

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards