Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Elin Alzén - 9 oktober 2011 23:48

Får säga stort grattis till mitt lilla hjärta som idag fyller 1 år! Hon har verkligen blivit en stor flicka! <3


(Här kommer ett par bilder som jag har fått varit med och tagit under året)


Finbesök i Eskilstuna
 


Så här glada kan man vara vid fyratiden på natten i Prototyplabb
 

 
Midsommar i Leksand och självklart ska man köra Kettcar om man får möjlighet


Wildas födelsedagskalas


 
Mums med grädde, kakor, jordgubbar och banan!



Bollar är roligt att leka med! 

Av Elin Alzén - 9 oktober 2011 23:20

Nu har ännu en helg passerat och jag har ännu en helg haft fullt upp! Men denna gång har de inte handlat om jobb utan mig och familjen! 

I fredags så var de först fotboll som gällde och när matchen var slut så drog jag och ett gäng vänner till en kompis som fyllde år, vi var på lite olika ställen under kvällen och de slutade med att jag gick och la mig vid halv fyra på lördagsmorgonen.


På lördag dag så begav jag mig ut till Fröslunda IP för att delta på Verdandis avslutningsfest! Vilket var riktigt trevligt. Men efter bara någon timme så insåg jag att sommaren verkligen var över så jag begav mig hem för att klä på mig massor av kläder! Nu är både mössor och vantar och halsdukar framplockade! 


Senare på kvällen hoppade jag på tåget och åkte till Stockholm dör min syster snällt mötte upp mig på centralen. De blev en riktigt mysig kväll/natt och morgon i Jakobsberg innan vi åkte vidare till Bålsta för att gratta liten fröken som imorgon fyler hela ett år! Flickan blir ju stor nu! 



Väl hemma i Eskilstuna så åkte jag, grisen och far till Max för att äta lite mat och umgås lite innan vi åkte och lämnade mig hemma och dom fortsatte upp till Dalarna och Leksand.


Nu på kvällen blev jag riktigt rastlös och jag gick ner i källaren för att leta efter ett par tröjor i mitt förråd men de slutade med att jag plockade fram adventsljusstakarna och julgardinerna och la dom på hyllan för att slippa leta efter dom om en och en halv månad. I övrigt så fick ajg med mig hela min vintergarderob upp så nu är de dags att rensa i garderoben igen så att kläderna går in! 

Ett som är säkert är att vintern verkligen är på ingång och de är jag inte så jätteglad över! 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards