Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Elin Alzén - 15 oktober 2011 02:19

Jag har ibland funderat över min egen blogg och en kommentar jag själv har fällt över den är: "Min blogg är som att läsa Bibeln!" Och de kan jag ibland också tycka med tanke på att de är mycket text som man ibland inte förstår sig på med tanke på att jag formulerar mina meningar väldigt konstigt ibland, sen så har jag sällan bilder! Och de måste jag börja ändra på! 

Att läsa en blogg där de inte finns annat än en rubrik och sedan en löpande text, hur kul är de liksom?! Dags för en förändring kan jag själv tycka för här ska jag inte ha några Bibelinlägg heller!


 

Av Elin Alzén - 15 oktober 2011 01:10

Ett är ju säkert och de är att man känner av när man inte är välkommen. Jag har idag insett att jag borde bli en person som väljer dom jag umgås med för de sluta oftast med att jag sitter i ett hörn och inte säger någonting, och när jag väl öppnar käften så får man inget svar eller så är de bara någon som låtsas lyssna för att göra en glad.

Min myskväll som jag skulle ha slutade i en stor flopp! 

Men jag är glad att jag fick prata med finaste Linn en sväng och de toppade min dag iaf!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards