Alla inlägg den 27 november 2011

Av Elin Alzén - 27 november 2011 23:19

Jag har blivit kär och de är på riktigt denna gång!


Nu har ännu en helg snart passerat och jag ligger på soffan och tänker en massa. Helgen började kanonbra då jag åkte hem till Jimmie på fredag eftermiddag för att umgås och titta på film och så. På lördag (tidigt) begav vi oss mot Hedemora där de vankades styrelsehelg och styrelsemöte. Vi hade väldigt mycket att att diskutera och vi kom fram till rätt mycket bra! mot eftermiddagen började allt spåra ur för vi var trötta hela bunten och de slutade med att vi inte snackade annat än en massa sex och feltolkade allt vad någon annan sa, men kul hade vi! Vi har ätit finmat hela helgen och igårkväll firade vi kyrkans nyår! Så med andra ord är de första dagen på kyrkans nya år idag och itne nog med de så är de också första advent! Dock är de fortfarande ingen snö! (eller jo om man bor längre upp i landet, typ hos far)

Efter denna helg har man ju absulut inte mindre saker att göra men jag klagar inte heller! kommer kunna bli lite småtufft en kort period men de löser jag! 


När jag kom hem från Hedemora så blev de till att jaga lite folk och sen har jag varit iväg och storhandlat på Willys! nu har jag mat för resten av komande månad typ. Men jag vet inte riktigt om de var värt den låååååånga vägen hem med två trasiga axlar! Men ett är ju säkert och de är att jag inte behöver släpa hem så mycket mer än basvaror kommande veckor.. 


Men åter till min nya kärlek! Så sjukt söt så de inte är klokt! Min fikahuligan en våning ner har skaffat världens sötaste lilla kisse! Jag är helt såld och viljan att skaffa egen katt blir ju inte direkt svalare av att Felix lille kisse har flyttat in i huset. Jag vill ha en egen att mysa med!


 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards