Alla inlägg den 10 december 2011

Av Elin Alzén - 10 december 2011 09:00

Ja jag fortsatte med mina minnen! Igårkväll satte jag igång min absoluta favoritfilm, som även har varit min favoritfilm ända sen jag var liten! De var iaf "Landet för längesedan"! Jag kan hela filmen utan och innantill men likförbannat ska jag se den om och om igen. Jag tänker väldigt mycket på "hemma" när jag ser den, de sprider sig något speciellt lugn i mig då jag tittar på filmen även om den kan ge mig någon tår i ögonvrån då Lillefots mamma dör i jordbävningen. 

Jag älskar filmer som slutar lyckligt trots alla motgångar under vägen dit och många gånger tror jag att de är likadant i verkliga livet. Men de är sånt man märker med tidens gång :) 

Av Elin Alzén - 10 december 2011 00:11

Julklappsjakt! 

Jag kom ju på att många sidor på internet har "köp nu och betala nästa månad" eller "dela upp din betalning" och de gör att även jag kan byta julklappar med familjen! Så nu har jag hittat en julklapp till mig själv och en till storasyster. Var bara de att jag måste jaga vidare och se vad man kan hitta för de är inte lätt att hitta nåt som jag vet både passar mig och syskonen i smaken. Men de jag har hittat nu älskar jag (iaf på bild) och jag tror verkligen att den skulle passa de andra i smaken också!   

Men den stora frågan kanske är vad familjemedlemarna faktiskt önskar sig i julklapp? :)


Men nog för mig idag för nu blir de soooova.. God natt alla glada :)


Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

Tidigare år

Arkiv

RSS


Skapa flashcards